雷雨’s blog

現実を書こう!

フランス人に聞いたオカルト話

※●自分(Me)
◯相手(He)
French


以下チャットにて会話
●are there unidentified creatures or ghost stories in your country?
あなたの国には未確認生物や怪談話がありますか?


◯yes there are several especially stories of ghosts and possessions.
near my house there is a strange place when I go there I feel unwell
はい、特に幽霊と所持品の話がいくつかあります。 家の近くに行くと不思議な場所があり気分が悪い


●I'm interested. please tell me in detail.
興味があります。詳しく教えてください。


◯a month after moving into the house in the city of Mulhouse, a couple began to hear strange noises. Then the walls started to bleed. scientists say it was human blood.
near my house there were people who lived in this place several centuries ago, when I go there I feel unwell and there are a lot of hostile insects
ミュルーズ市の家に引っ越してから1か月後、奇妙な音が聞こえてきました。それから壁は出血し始めました。科学者たちはそれが人間の血だったと言います。 私の家の近くには何世紀も前にこの場所に住んでいた人がいました、私がそこに行くと気分が悪くなり、敵の昆虫がたくさんいます
I am also interested in this
I've been studying these phenomena for years
私もこれに興味があります 私はこれらの現象を長年研究してきました


●It's strange. What are your findings?
奇妙ですね。あなたの研究結果はどうですか?


◯j'aimerais communiquer avec ces entitésこれらのエンティティと通信したい
I would like to communicate with these entities


●me too.
私もです。


◯are you not afraid
あなたは恐れていませんか


●yeah
はい


◯i see
なるほど


※会話はここで一旦終了。
話をシェアして良いかは了承を得ている。
記事は5月17日になっているが、2020年6月23日に聞いた話である。
この記事を読んだ上での誰かの行動には一切責任を負わない。
信じるか信じないかはあなた次第です。